Tuesday, April 12, 2011

I LOVE SEWING

Assalamualaikum... Ribuan terima kasih kepada anda yg sudi mengunjungi blog saya ini. 

I’m not a  “hardcore-sewer”.  This madness started 8 years ago ..so I’m newbies in sewing..tapi aku telah jatuh cinta dengan dunia jahitan since kid . . but why ? Jawapannya senang sesangat sebab my parents ‘Tukang Jahit ‘..hihi ..i’m very proud of this ..dan yang lebih membanggakan darah jahitan mereka mengalir dalam badan aku ..
When i’m a teen. i know nothing about baking or cooking, ...apa yang aku tahu bila cuti sekolah  bangun pagi , dengan x mandinya aku akan letak kerusi depan mesin jahit Ma n mengadap Ma menjahit sampai siap ..dan apa yang aku rasa waktu tu kepuasan , seronok ..x makan pun xpe .. ... paling aku suka bila dapat jadi pembantu arwah ayah aku masa umur 10,11 tahun ( tukang jahit butang n gosok baju yang dah siap jahit , masa tu arwah ayah ambil upah jahit baju kelawar)..
Masa umur aku 22 tahun , aku ambil kelas jahitan sambil kerja , belum habis belajar aku dah start try2 jahit baju kawan serumah .. oklah jugak sebab kain tu x rosak n member aku pakai ok je ,... dari situlah ..the sewing-fire start to struck me! so i kept sewing.. that how i start business and still try to learn and learn ..sekarang aku dah ada label sendiri ‘ SalRashid CREATIONZ ‘ ..from today aku  akan story aktiviti jahitan aku kat sini n tampalkan gambar2 baju tempahan customer aku ( kebanyakannya kawan2 baik aku )  buat tatapan pembaca blog aku .. Love u all ..

No comments:

Post a Comment

place your order here

Name:
Phone Number
Address
Email Address:
Code & Quantity

This contact form was created by Freedback.