Sunday, April 17, 2011

Mesin Jahit Ku

Haaa gelak dulu …lawak dan menyakitkan juga cerita yang aku nak tulis nie sebenarnya…aduiyai..kadang -kadang aku terfikir macam manalah semua nie boleh jadi , sepantas kilat pulak tu ..

Sebab tak sabar nak siapkan baju customer , bagun je pagi Ahad nan best nie aku terus masuk bilik jahitan aku .. baru je nak start jahit zup…tangan aku terkena jarum mesin jahit , fuhhh…jarumnya patah elok je dalam jari telunjuk kiri aku ..siap ada benang pulak tu melekat kat jari aku … rasanya ? Memang mencucuk pedih n sengal …

photo0057

aku terus call member minta hantar gi klinik .. sementara tunggu dia menitik jugalah airmata aku .. memang sakit giler rasanya nak gerakkan jari pun tak boleh ..

sampai klinik doktor pun terkejut sebab jarum yang patah tu memang tenggelam terus dalam jari aku .. so dia terpaksa bius n cabut separuh dari kuku jari telunjuk aku untuk keluarkan jarumnya ..

photo0058

Nampak tak jarum dalam tray tu ?…itulah jarum yang patah n melekat dalam jari aku

photo0060

rasanya memanglah x sakit sebab dah kena bius tapi amat menakutkan ..aku tutup mata je sepanjang doktor tu rawat aku , dah siap baru aku buka mata ..

tengok2 jari aku dah cacat xde kuku separuh ..sadisnye..darah pula keluar je x henti sampailah nurse balut jari aku ..

photo0059photo0061

sampai sekaranglah jari aku berbalut , susah juga nak buat kerja dengan kekurangan salah satu nikmat Allah nie terutama nak mandi …tapi redha je ler , anggaplah je lah sebagai ujian untuk aku lebih berhati-hati dan bersyukur dengan segala nikmatNya ..    

Photo0062

No comments:

Post a Comment

place your order here

Name:
Phone Number
Address
Email Address:
Code & Quantity

This contact form was created by Freedback.