Sunday, April 17, 2011

KIT DAN ALAT JAHITAN

160420111820

Peralatan yang aku paparkan kat atas aku beli petang tadi untuk restok keperluan alat jahitan aku ..


Perasan tak gambar pen ?pen tu air erasable pen -pen untuk projek craft , yang nie bukan keperluan tapi aku mmg suka beli barang jahitan yang aku xde lagi , tiba2 je kedai tu ada jual pen nie so ape lagi …aku belilah satu untuk koleksi aku .. 


Pada sesape yang tak tahu pen nie ada 2 jenis ,  satu lagi jenis water erasable pen ( yang nie pun aku ada ) …Bila kita guna pen ini untuk membuat lakaran, dakwat dari air erasable lebih cepat hilang berbanding water erasable. Dakwat dari water erasable pen akan hilang bila kita semburkan air padanya.


Sekian sajalah untuk entry kali ni.
Next time saya update lagi untuk alat2 yang lain. Daaa!

No comments:

Post a Comment

place your order here

Name:
Phone Number
Address
Email Address:
Code & Quantity

This contact form was created by Freedback.